ellasfoto

Alla inlägg under november 2012

Av Ella Hellstrand - 25 november 2012 14:01

hej igår var jag med hanna sen vi bakade marengetårta





                                             Ella 

Av Ella Hellstrand - 18 november 2012 16:50

igår var jag på dop på min lilla kusin ebbe. och när vi var ine i kyrkan då sprang min andra kusin charlie runt så fort han kunde. och han heter Ebbe carl enok blev det. och sen i slutet skrek han ella ella ella på mig jag bara ja. och sen gick vi till ett hus elr va ma kalar det. och ått vi man där och sen fick vi en stor tåtta med cocklad  och makarons dom va jätte gott ochh sen var vi uppe på viden och spelade pingis med moa elin hampe jenniför och jag didde och charlie och sen var vi nere och tittade på när dom öppnade paket och ebbe skrek och sen åkte vi till farmor och hmtede våran bil och sen åkte vi och köpte vi en kibabrule och idag har jag varit med farmor och spelat pingis  och nu sitter jag vid daton                          LOVE YOU ♥





                 Ella     

Av Ella Hellstrand - 16 november 2012 22:19

 Hej på er jag har varit på kuntuskolan igår med johanna ja vissde henne min dans   



                                                   ELLA H   

Presentation


hej!!
Ella här, kommer ifrån lilla värnamo. 13 år. spelar innebandy i värnamo ik.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards